Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Choszczno
Numer: StPr/25/0609
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Doposażenie stanowiska pracy- osoba wskazana przez pracodawcę

Miejsce pracy:

Choszczno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 384 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Choszcznie

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Specjalista ds. umów

przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja zgodności zapisów umów z warunkami zawieranych kontraktów, bieżące...

Asystent / Asystentka Kierownika Projektu Budowlanego

Opis stanowiska: wsparcie w organizacji i nadzorze nad realizacją projektów budowlanych prowadzenie i porządkowanie dokumentacji technicznej oraz kontraktowej kontakt z klientami, podwykonawcami i zespołem projektowym przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń dotyczących postępu prac uczestnictwo w wyjazdach służbowych w...

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i podsumowań Przyjmowanie gości, wspomaganie...