Praca: Pracownik biurowy


"Erabruk" Elżbieta Szymańska
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ładzice
Numer: StPr/25/0891
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji budowlanej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane


Wymagania inne:

- wykształcenie minimum średnie budowlane,- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji budowlanej.

Miejsce pracy:

Ładzice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 400 PLN


Opis wynagrodzenia:

miesięcznie, 1/2 etatu

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku

APLIKUJ TERAZ

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Asystent / Asystent ka ds. Administracji

Kompleksowa obsługa administracyjna (przyjmowanie podań, zaświadczenia, legitymacje). Codzienna, wielokanałowa komunikacja ze studentami (bezpośrednia, e-mail, telefon). Samodzielne rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów studenckich. Aktywne wspieranie działań podnoszących satysfakcję studentów i wizerunek Biura...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Obowiązki Ścisła współpraca z Terminalem Magazynowym, Logistyką i Działami Obsługi Klienta. Generowanie, przekazywanie i archiwizowanie dokumentacji załadunkowej i sprzedażowej. Monitorowanie stanów magazynowych oraz uzupełnianie dokumentów (WZ, PM). Wprowadzanie zleceń na platformę transportową i potwierdzanie dostaw....

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżącej koordynacji realizowanych projektów, Zarządzanie dokumentacją projektową oraz jej archiwizacja zgodnie z procedurami, Utrzymywanie kontaktu z klientami – prowadzenie korespondencji i bieżąca komunikacja, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby...