Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dzierżążno
Numer: StPr/25/1333
OBOWIĄZKI:
1. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju i sprawdzanie dokumentów podwzględem formalno - rachunkowym i wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów.2. Przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami.3. Wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.4. Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony p. poż., ochrony środowiska i ergonomii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.

Miejsce pracy:

Dzierżążno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

APLIKUJ TERAZ

Pomoc administracyjna

obsługa interesantów, wykonywanie typowych prac biurowych, obsługa xero, pomoc w wykonywaniu czynności związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji pracy w urzędzie, redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemy komputerowego, sporządzanie zestawień(godz. pracy: 7:30 - 15:30) Wymagania konieczne:...

Pomocnik biblioteczny/pracownik pomocniczy biblioteki

pomoc przy obsłudze czytelnika, porządkowanie zbiorów bibliotecznych, okładanie książek folią ochronną, oznaczanie materiałów bibliotecznych (przyklejanie kodów kreskowych, pieczętowanie), pomoc w przygotowywaniu nowo zakupionych książek do udostępniania, udział w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych, prace porządkowe...

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,...

Recepcjonistka

obsługa teleinformatyczna klubu fitness, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z klientami, obsługa programu fitnet, wprowadzanie danych do baz klientów, układanie grafiku zajęć zgodnie z panującymi wytycznymi w klubie, obsługa klienta(godz. pracy: 10:00 - 18:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Specjalista

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami...