Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0843
OBOWIĄZKI:
segregowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjno-archiwalną, oznaczanie teczek i akt zgodnie z przyjętymi standardami, sporządzanie list akt przekazywanych do archiwum, weryfikacja kompletności akt, sprawdzanie poprawności i chronologii dokumentów, praca w godzinach 7.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera z pakietem MS OFFICE
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, sumienność, odporność na stres

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

APLIKUJ TERAZ

Pomoc administracyjna

obsługa interesantów, wykonywanie typowych prac biurowych, obsługa xero, pomoc w wykonywaniu czynności związanych z zapewnieniem prawidłowej organizacji pracy w urzędzie, redagowanie pism urzędowych, wprowadzanie danych do systemy komputerowego, sporządzanie zestawień(godz. pracy: 7:30 - 15:30) Wymagania konieczne:...

Pomocnik biblioteczny/pracownik pomocniczy biblioteki

pomoc przy obsłudze czytelnika, porządkowanie zbiorów bibliotecznych, okładanie książek folią ochronną, oznaczanie materiałów bibliotecznych (przyklejanie kodów kreskowych, pieczętowanie), pomoc w przygotowywaniu nowo zakupionych książek do udostępniania, udział w przygotowywaniu wydarzeń kulturalnych, prace porządkowe...

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,...

Recepcjonistka

obsługa teleinformatyczna klubu fitness, nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z klientami, obsługa programu fitnet, wprowadzanie danych do baz klientów, układanie grafiku zajęć zgodnie z panującymi wytycznymi w klubie, obsługa klienta(godz. pracy: 10:00 - 18:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Specjalista

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami...