Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/24/0575
OBOWIĄZKI:
zgodnie z programem stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista w Biurze Obsługi Studenta

Główne zadania realizowane na stanowisku: wsparcie w zapewnieniu ciągłości procesów obsługowych w zakresie: prowadzenia dokumentacji przebiegu studiów, organizacji praktyk, obsługi stypendiów, spraw związanych z finansami studentów i słuchaczy. Poszukiwane kompetencje: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,...

Junior Facility Manager

Twój zakres obowiązków Zarządzanie kontraktem w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Realizacja założeń budżetu Zarządzanie zespołem Nadzorowanie czynności wynikających z umowy z klientem oraz prac dodatkowych w oparciu o procedury obowiązujące w ISS Wycena i sprzedaż...

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

Twoje zadania: przyjmowanie, rejestrowanie, skanowanie i rozdzielanie korespondencji do systemu EOD, przygotowanie korespondencji wychodzącej do wysyłki oraz jej rejestracja, wsparcie i współpraca z pracownikami innych działów, bieżące wsparcie recepcji. Twoje doświadczenie i umiejętności: umiejętności interpersonalne i...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmian i aktualizacji Prowadzenie ewidencji odpadów w systemie BDO Weryfikacja danych,...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...