Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/24/0762
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy,sporządzanie pism, dokonywanie analiz zapotrzebowania, aktywne wyszukiwanie dostawców, analizowanie cen, warunków i terminów dostaw, negocjowanie warunków wpółpracy z nowymi dostawcami, składanie zamówien oraz nadzór nad procesem ich realizacja, wsparcie zespołu w bieżących projektach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

bardzo dobra znajomośc MS OFFICE,bardzo dobra znajomość MS EXCELL, znajomośc języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Centermanagement

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie ekonomiczne Doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji mile...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania Nadzorem nad dokumentacją szkolną w...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania Nadzorem nad dokumentacją szkolną w...

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków współpraca z innymi działami firmy...

Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji prowadzenie ewidencji kart produktu dbanie o poprawność danych produktowych w systemie kreowanie i modyfikowanie kart dostawców kontrola bieżącego procesu rozliczeń z dostawcami...