Praca: Pracownik biurowy


Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/24/1113
OBOWIĄZKI:
wg. wniosku
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe. Obsługa pakietu MS OFFICE, obsługa urządzeń.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

APLIKUJ TERAZ

Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych, ambitnych, znających co najmniej jeden z języków: niemiecki...

Asystent/ka działu HR

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych Wymagania: Doświadczenie w branży HR będzie dodatkowym atutem Dobra...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z wyposażeniem miejsca pracy (meble,...

Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja dokumentów; Obsługa administracyjna...

Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów udziałem w negocjacjach umów zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach przetargowych obsługą formalno – prawną...