Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sandomierz
Numer: StPr/24/0252
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie korespondencji, interesantów, telefonów- prowadzenie rejestrów i ewidencji- rejestrowanie terminów spraw
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż na 6 m-cyGwarancja zatrudnienia 2 m-ce po odbytym stażu

Miejsce pracy:

Sandomierz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze wymagania: jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...