Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/24/2212
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z przepisami obowiązującymi w administracji samorządowej,stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych,przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska,sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu, przygotowywanie różnych form korespondencji służbowej, redagowanie pism, korespondencji, sprawozdań i notatek służbowych;przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną "i pocztąelektroniczną,archiwizacja dokumentów projektowych realizowanych przez Powiat Nowosądecki,obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (kserokopiarki, skanera itp.),obsługiwanie klienta, w tym udzielanie wyjaśnień oraz informacji telefonicznych,uczestniczenie w wykonywaniu prac organizacyjnych związanych z przygotowaniem dokumentacji projektowej,prowadzenie monitoringu. wskaźników osiągnięć projektu, sprawdzenie kompletności dokumentów, formularzy, zestawień, ankiet, itp.;przeprowadzanie podstawowych obliczeń, przetwarzanie danych, sporządzanie zestawień liczbowych w arkuszu kalkulacyjnym;wyszukiwanie informacji i danych statystycznych niezbędnych w procesie przygotowania wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie z funduszy zewnętrznych;wykonywanie innych zadań pomocniczych wynikających z bieżących potrzeb. Staż w Wydziale Administracyjnym - Referat ds. Strategii i Rzwoju Starostwa Powiatowego w Nowym Saczu w godz. 7.30-15.30, 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Twój zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw...

Referent / Specjalista administracyjny w Centrum Rozwoju Artysty

Do obowiązków będzie należało m.in.: organizacja projektów rozwojowych i szkoleniowych realizowanych w ramach Centrum Rozwoju Artysty, w tym w ramach Biura Karier, przygotowywanie dokumentacji dotyczącej projektów (m.in. umów cywilnoprawnych, zamówień do podwykonawców, regulaminów, porozumień o współpracy), poszukiwanie i...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z Zagranicą

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i integracji, kontakt z uczelniami...

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz rozwijać swoje doświadczenie w pracy z klientem i w sprzedaży ,​ posiadasz komunikatywną znajomość języka angielskiego, szukasz pracy na stałe , zależy Ci na współpracy ze stale rozwijającą się firmą.​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...