Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Lesku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Polańczyk
Numer: StPr/24/0319
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji firmy, korespondencji, wprowadzanie dokumentów do systemu, prowadzenie kadr.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Obsługa social mediów, Word, Excel, znajomość zagadnień kadrowych, komunikatywność, sumienność, chęć rozwoju. Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kadr.

Miejsce pracy:

Polańczyk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesku

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno-Kancelaryjnych w Wydziale Budżetowo-Księgowym, w Referacie Księgowości Finansowej

Zadania: Zapewnienie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Budżetowo-Księgowego, współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz jednostkami zewnętrznymi, w tym: prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, udzielanie informacji, przyjmowanie korespondencji wpływającej,...

Back office specialist with Italian and English

Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end users while also supporting a wide range...

Technik administracji

Obsługa komputera i urządzeń biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik administracyjno-biurowy

obsługa urządzeń biurowychorganizowanie spotkańkontakty z partnerami zewnętrznymiobsługa korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienne wykonywanie obowiązków. Uprawnienia: ! obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: !...

Pracownik biurowy ds. obsługi dokumentacji

gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, zabezpieczanie i udostępnianie teczek spraw w obiegu bieżącym,zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną oraz obiegiem bieżącym dokumentacji w Oddziale,digitalizacja dokumentacji,przeszkolenie teoretyczne oraz praktyczne w zakresie weryfikacji dokumentacji, zapoznanie z zadaniami...