Praca: Pracownik biurowy


Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Jawor, ul. Wiejska

Opis stanowiska:

  • Obsługa administracyjna biura.
  • Fakturowanie.
  • Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Rejestracja i archiwizacja dokumentów.
  • Zapewnienie efektywnego obiegu informacji i dokumentów w firmie.
  • Tworzenie raportów.
  • Koordynowanie zaopatrzenia biura.
  • Wspieranie pozytywnego wizerunku firmy.
  • Wspieranie zarządu.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe techniczne lub ekonomiczne.
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Biegła znajomość MS Office.
  • Samodzielność, zaangażowanie i doskonała organizacja pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność pracy w stresie.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w zakupach lub logistyce, szczególnie w branży budowlanej/drogowej.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pracę w renomowanej firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

prace administracyjno - biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: s

Pracownik biurowy

wykonywanie bieżących spraw administracyjno-biurowych, obsługa gości, zaopatrzenie biura, prowadzenie korespondencji biurowej, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa pakietu MS Office Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych Wymagania inne: Grupę docelową w ramach...

Pracownik biurowy

obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów, przyjmowanie i rejestrowanie wniosków wpływających do GOPS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice Wymagania inne:

Pracownik biurowy

prace biurowe - wprowadzanie dokumentów do bazy danych, obsługa korespondeencji, archiwizacja dokumentów, porządkowanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy

prace biurowe - wprowadzanie dokumentów do bazy danych, obsługa korespondeencji, archiwizacja dokumentów, porządkowanie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: