Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Karczew
Numer: StPr/25/0003
OBOWIĄZKI:
Archiwizacja dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa klienta i realizacja zamówień.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: A/B) 1.BIURO / OBSŁUGA KLIENTA


Wymagania inne:

[Godzina zakończenia pracy] : 18:00

Miejsce pracy:

Karczew


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku

APLIKUJ TERAZ

Stażysta / Stażystka w Dziale Technicznym

Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji. Nasze potrzeby: Zgłoszenia...

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do archiwum. Koordynacja czynności związanych...

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie; Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku bądź...

Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

referenta / specjalisty w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem...

Referent ds. administracyjno-finansowych

Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji technicznej. Obsługa klienta. Praca na...