Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/24/1973
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowyPraca w godzinach 8-16, 10-18
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe


Wymagania inne:

Sumienność, komunikatywność, kultura osobista,brak wymagań dot. wykształcenia

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Kierownik działu administracji

Pracownik odpowiedzialny jest zacałokształt pracy związanej z prawidłowym funkcjonowaniem Centrum Handlowego. Obowiązany jest do znajomości i przestrzegania ogółu obowiązujących przepisów, postanowień,Uchwał Zarządu oraz postanowień statutu Stowarzyszenia. Nadzór nad poszczególnymi pracownikami w zakresie zleconych...

Fakturzystka

wprowadzanie faktur do systemu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Fakturzystka

wystawianie i rozliczanie faktur Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Fakturzystka

Wystawianie faktur, segregacja oraz archiwizacja dokumentów, kompletowanie korespondencji, sprawdzenie rejestru zakupu i sprzedaży. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Asystent / Asystentka Dyrektora

Jako Asystent/ka Dyrektora będziesz odpowiadać za kompleksowe wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach oraz koordynację kluczowych działań administracyjnych. Twoja rola będzie kluczowa w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania biura oraz realizacji strategicznych projektów firmy. Będziesz odpowiadać za: kompleksowe...