Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0085
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta, ofertowanie, odbieranie połączeń telefonicznych, praca w godzinach 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, praca przy komputerze

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Komunikacja interpersonalna, umiejetność radzenia sobie ze stresem Uprawnienia: Znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office Wymagania inne:

Technik prac biurowych

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: umiejętność szybkiego uczenia się Wymagania inne: Podstawowa znajomość języków obcych.Autem bedzie doświadczenie w pracy na stanowiskach pokrewnych.

Technik prac biurowych

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: umiejętność szybkiego uczenia się Wymagania inne: Podstawowa znajomość języków obcych.Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowiskach pokrewnych.

Pracownik biurowy

Obsługa kontrahentów, przyjmowanie zamówień., projektowanie kształtek do produkcji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe, znajomośc pakietu MS Office, obsługa programu COrelDraw, doświadczenie na stanowisku pracownika biurowego/projektanta,...

Specjalista ds. administracji sprzedaży i logistyki

Zakres obowiązków: Koordynowanie i optymalizowanie procesów składania zamówień wspólnie z naszą siecią dealerską. Aktywne uczestniczenie w miesięcznym planowaniu zamówień produkcyjnych. Efektywna współpraca z dostawcami, firmami transportowymi, logistycznymi. Zapewnienie ciągłości dostaw dokumentacji rejestracyjnej i...