Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowe
Numer: StPr/25/0145
OBOWIĄZKI:
wydawanie i przyjmowanie wniosków, weryfikacja pod względem poprawności; redagowanie decyzji administracyjnych i pism urzędowych; obsługa programów komputerowych związanych z realizacją świadczeń; archiwizacja dokumentacji; rejestracja pism przychodzących i wychodzących; obsługa interesantów ośrodka pomocy; obsługa urządzeń biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

kultura osobista, samodzielność, odporność na stres, umiejętność współpracy

Miejsce pracy:

Nowe


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu

APLIKUJ TERAZ

Asystent

Warunki pracy Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w systemy: kontroli dostępu (SKD) oraz w dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Budynek...

Inspektor

Warunki pracy Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku KPP w Lubinie. Praca biurowa przy komputerze w pozycji siedzącej w 8 godzinnym systemie czasu pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks i ksero. W budynku KPP przy ul. Traugutta 3 w Lubinie występują bariery...

Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych

Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administracyjnych w dziale. Preferowani studenci lub absolwenci studiów wyższych. Znajomość języka...

Stażysta - Asystent ds. Administracyjnych

Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administracyjnych w dziale. Preferowani studenci lub absolwenci studiów wyższych. Znajomość języka...

Technik prac biurowych (wydział - referat obsługi bezpośredniej)

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m. in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); Kompletowanie dokumentów; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; Przygotowywanie korespondencji do wysłania...