Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0218
OBOWIĄZKI:
prowadzenie rejestru i korespondencji przychodzącej do Spółdzielni i wychodzącej ze Spółdzielni, dostarczanie i odbieranie korespondencji pomiędzy administracją a poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi BSM, kserowanie dokumentów, przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych, bieżące aktualizowanie wydawnictw dostarczanych według złożonego i zatwierdzonego zamówienia, roznoszenie korespondencji według bieżących potrzeb, segregowanie dokumentów archiwlanych, wprowadzenie danych do systemu w zakresie programów komputerowych stosowanych w BSM, segregacja i archiwizacja dokumentacji, zleceń, zgłoszeń, przygotowanie projektów pism i uchwał, przygotowanie sprawozdań i planów, księgowanie dokuemntów wg potrzeb, rozliczanie kosztów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejetność obsługi urządzeń biurowych, obsługa programów: WORD, EXCEL

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

APLIKUJ TERAZ

Asystentka Zarządu

Główne zadania: obsługa sekretariatu – wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych Spółki, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, współpraca z wszystkimi działami...

Pracownik magazynowy

Miejsce pracy: Będzin Twoje zadania: Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych Katalogowanie materiałów i kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentacji związanej z wydaniami i zwrotami Prowadzenie rejestru dostawców Obsługa reklamacji, gwarancji i aktualizacji Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność...

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map myśli. Dogłębny research internetowy i wyciąganie kluczowych informacji. Chat GPT:...

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń organów statutowych....

Młodszy asystent

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii choroby chorych powierzonych jego opiece, przygotowywanie...