Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Bolesławiec
Numer: StPr/25/0218
OBOWIĄZKI:
Obsługa obiegu dokumentów firmy i korespondencji, inne prace administracyjno-biurowe, obsługa platformy sprzedażowej. Pierwsze trzy miesiące umowa zlecenie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wykształcenie minimum średnie, minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Bolesławiec


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 4 880 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Księgowości, która będzie wspierać dział księgowy w codziennych obowiązkach. Zadania: Pomoc w księgowaniu kosztów, dostaw oraz dokumentów SAD (export / import). Wystawianie faktur sprzedażowych. Wsparcie w bieżących pracach administracyjno-biurowych....

Pracownik biurowy

praca z komputerem, przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów; wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy; Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Uprawnienia: praca z komputerem Wymagania inne: [Umiejętność 1] : DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO

Pracownik recepcji

Obsługa recepcji, prace porządkowe na terenie internatu, pomoc podczas wymiany turnusów. Praca zmianowa w godz. 7-19, 19-7 również w soboty i niedziele. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze branżowe Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania inne: doświadczenie w pracy na...

Referent/specjalista ds. administracji obsługi biura i spraw członkowskich

Prowadzenie czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zasobów spółdzielni, Przyjmowanie zgłoszeń, bieżąca obsługa biura związana z obiegiem dokumentów, ich rejestracją, przygotowaniem projektów umów, nadzór nad sprawami pracownicznymi w tym czasem pracy, wystawianie zaświadczeń, prowadzenie ewidencji...

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

O zespole: Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów...