Praca: Pracownik biurowy/specjalista ds handlu(branża techniczna)


PERFEKT LUBELSKA FABRYKA OKIEN SP. Z O.O.
Pracownik biurowy/specjalista ds handlu(branża techniczna)
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2057
OBOWIĄZKI:
Sporządzanie ofert, kontakty z klientami zagaranicznymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ Z KLIENTEM
Uprawnienia: RYSUNEK TECHNICZNY
Uprawnienia: znajomość AUTOCad
Uprawnienia: umiejętnosc pracy z dokumentacja techniczna


Wymagania inne:

Wymagana znajomość języka francuskiego oraz niemieckiego w stopniu komunikatywnym

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Asystent / Asystent ka ds. Administracji

Kompleksowa obsługa administracyjna (przyjmowanie podań, zaświadczenia, legitymacje). Codzienna, wielokanałowa komunikacja ze studentami (bezpośrednia, e-mail, telefon). Samodzielne rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów studenckich. Aktywne wspieranie działań podnoszących satysfakcję studentów i wizerunek Biura...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Obowiązki Ścisła współpraca z Terminalem Magazynowym, Logistyką i Działami Obsługi Klienta. Generowanie, przekazywanie i archiwizowanie dokumentacji załadunkowej i sprzedażowej. Monitorowanie stanów magazynowych oraz uzupełnianie dokumentów (WZ, PM). Wprowadzanie zleceń na platformę transportową i potwierdzanie dostaw....

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżącej koordynacji realizowanych projektów, Zarządzanie dokumentacją projektową oraz jej archiwizacja zgodnie z procedurami, Utrzymywanie kontaktu z klientami – prowadzenie korespondencji i bieżąca komunikacja, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby...