Praca: Pracownik ds. administracji i logistyki


Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 20 lat i działa w branży TSL.
Pracownik ds. administracji i logistyki
Opis stanowiska
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym
  • kompletacja oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z wytycznymi
  • przygotowywanie raportów i zestawień dla innych działów
  • prowadzenie korespondencji wyjaśniającej i obsługa dokumentacji wysyłek
  • współpraca z innymi działami w zakresie obsługi administracyjnej
Wymagania
  • dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu bardzo dobrym
  • dokładność, odpowiedzialność i terminowość w realizacji zadań
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym
  • szkolenia branżowe oraz możliwość zdobywania nowych kwalifikacji
  • pakiet benefitów pracowniczych
  • pracę od poniedziałku do piątku w zgranym zespole
Dokonując zgłoszenia prosimy o dodanie załącznika z CV wraz z oświadczeniem: http://biancologistic.pl/dokumenty/Oswiadczenie_do_CV_Bianco.pdf

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli: ​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Recepcjonistka / Recepcjonista do kliniki stomatologicznej

Zadania: Kompleksowa obsługa pacjentów kliniki, w tym rejestracja, umawianie i potwierdzanie wizyt. Profesjonalne zarządzanie grafikami lekarzy i optymalizacja ich czasu pracy. Obsługa systemu do zarządzania kliniką oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji. Przyjmowanie płatności, wystawianie rachunków oraz rozliczanie...

Asystentka / Asystent ds. operacyjnych i administracyjnych

Zakres obowiązków Wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu i wystawianie faktur proforma. Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń i przygotowanie dokumentów przewozowych (WZ, zlecenia transportowe). Negocjowanie warunków i cen z firmami transportowymi oraz wybór najkorzystniejszych ofert. Tworzenie i prowadzenie...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Dbanie o prawidłowy...

Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal, czujniki temperatury). Prowadzenie sald...