Praca: Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)


W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy w Polsce poszukujemy do naszego biura we Wrocławiu przy ulicy Granicznej 28, osoby na stanowisko:

 

Pracownik ds. administracyjno - biurowych (branża budowlana)
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Graniczna
Zadania:
  • wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura
  • przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy
  • posprzedażowa obsługa klienta (wprowadzanie zleceń, fakturowanie, windykacja)
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • kontakt telefoniczny z klientami firmy
  • kontakt telefoniczny z Przedstawicielami Terenowymi firmy
  • bieżące zadania zlecone przez przełożonego 
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie 
  • mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur, windykacji, "trudnych" rozmowach z klientem
  • komunikatywność
  • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
  • terminowość i umiejętność doprowadzania zadań do celu
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • doskonała organizacja pracy własnej i samodzielność w działaniu
  • wysoka kultura osobista 
  • odporność na stres i umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji kandydata
  • premia świąteczna
  • przyjazne środowisko pracy
  • narzędzia pracy
  • możliwość rozwoju 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę osób zgłaszających się na badania profilaktyczne, rejestracja badanych, Przetwarzanie, archiwizację i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z odrębnymi przepisami, Obsługę służbowej poczty elektronicznej oraz systemów działających w PKP S.A.,...

Asystent Zarządu

Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej. Doskonałe zdolności...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i organizacja spotkań. Organizacja podróży służbowych. Wsparcie w sprawach administracyjnych. Monitorowanie dostępności materiałów...

Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju

Twój zakres obowiązków: udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG) współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG wspieranie działów handlowych w procesie...

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych. Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach. Weryfikacja i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz współpraca z pośrednikami. Zapewnienie jakości obsługi klientów poprzez szkolenia...