Praca: Pracownik ds. administracyjno-biurowych


Ogłoszenie numer: 9591574, z dnia 2025-03-23

Poszukuje na stanowisko:

Pracownik ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Bolesławiec

 

Opis stanowiska

  • Obsługa biura,
  • Rejestracja korespondencji,
  • Tworzenie dokumentów,
  • Kontakty z klientami i dostawcami,
  • Tworzenie zestawień i rozliczeń,
  • Raportowanie,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Współpraca między działami,
  • Prace biurowe na zlecenie przełożonego,
  • Zarządzanie sprawami socjalnymi pracowników.

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Biegłość w obsłudze komputera, w tym Excel,
  • Obsługa urządzeń biurowych,
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności interpersonalne,
  • Sumienność, dyspozycyjność,
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • Samodzielna organizacja pracy,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Praca w renomowanej firmie,
  • Udział w projektach,
  • Stabilność zatrudnienia,
  • Szkolenia zawodowe,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, terminowość płatności,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Narzędzia pracy,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...