Praca: Pracownik ds. administracyjno-biurowych


Ogłoszenie numer: 9923701, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Pracownik ds. administracyjno-biurowych

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i archiwizacja dokumentów firmowych
  • Wystawianie faktur i bieżąca współpraca z księgowością
  • Wsparcie przełożonych w zakresie spotkań i dokumentacji
  • Pomoc w kontrolowaniu budżetu operacyjnego
  • Udział w sprawach kadrowo-administracyjnych
  • Koordynowanie przepływu informacji w biurze
  • Czynności spedycyjne i nadzór nad załadunkami

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Dobra znajomość Google Docs i Google Sheets
  • Wysoka samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność, odporność na stres, zaangażowanie
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy w dziale kadr

Oferujemy

  • Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
  • Laptop i telefon służbowy
  • Możliwość szybkiego rozpoczęcia pracy
  • Wspierające środowisko w rozwijającym się zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę osób zgłaszających się na badania profilaktyczne, rejestracja badanych, Przetwarzanie, archiwizację i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z odrębnymi przepisami, Obsługę służbowej poczty elektronicznej oraz systemów działających w PKP S.A.,...

Asystent Zarządu

Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej. Doskonałe zdolności...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i organizacja spotkań. Organizacja podróży służbowych. Wsparcie w sprawach administracyjnych. Monitorowanie dostępności materiałów...

Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju

Twój zakres obowiązków: udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG) współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG wspieranie działów handlowych w procesie...

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych. Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach. Weryfikacja i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz współpraca z pośrednikami. Zapewnienie jakości obsługi klientów poprzez szkolenia...