Praca: Pracownik ds. administracyjnych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2474
OBOWIĄZKI:
Porządkowanie dokumentacji niearchiwalnej i archiwalnej.Uzupełnianie oraz tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych postępowań.Uczestniczenie w przekazaniu do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych, opisywanie teczek aktowych, nadawanie sygnatur archiwalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: MILE WIDZIANE WYŻSZE
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word


Wymagania inne:

Mile widziane wykształcenie wyższe.Mile widziane doświadczenie w obsłudze archiwum.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Centermanagement

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie ekonomiczne Doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji mile...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania Nadzorem nad dokumentacją szkolną w...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania Nadzorem nad dokumentacją szkolną w...

Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do KRS, całościowych, wybranych...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego pozyskiwanie i weryfikacja danych z ewidencji...