Praca: Pracownik działu rozliczeń



Firma KLIMEK i KLIMEK powstała w 1995 Celem Firmy było od samego początku dostarczanie wyrobów użytkowych wysokiej jakości przeznaczonych do wyposażenia wnętrz. Pierwszą grupą, już obecnie flagowych produktów firmy KLIMEK i KLIMEK, były drzwi wewnętrzne.


Pracownik działu rozliczeń

Miejsce pracy: Janki

Opis stanowiska:
  • weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców
  • merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami
  • wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji
  • wyliczanie zaliczek produkcyjnych
  • rozliczenia z klientami
  • obsługa kasy fiskalnej
  • prowadzenie kasy
  • rozliczanie wyjazdów służbowych
  • rozliczanie pracowników
  • okresowa kontrola stanów magazynowych- inwentaryzacja
  • kompletowanie i terminowe przekazywanie dokumentacji do działu księgowości
  • współpraca z działem księgowości w zamknięciu miesiąca i zakończenia roku
  • archiwizacja dokumentów
Wymagania:
  • absolwent kierunków w obszarze administracji, ekonomii, kierunków pokrewnych mile widziany.
  • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
  • umiejętności analityczne w zakresie analizy danych liczbowych i dokumentacji
  • cechy takie jak: samodzielność, odpowiedzialność, punktualność, otwartość na zdobywanie nowej wiedzy, komunikatywność, umiejętność ustalania priorytetów
Mile widziane
  • znajomość oprogramowania Finka Mag, 
  • doświadczenie w wystawianiu faktur sprzedaży
  • doświadczenie w pracy w obszarze finansów
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • stanowisko asystenta i wykonawcy prac rozliczeniowo - administracyjnych.
  • komfortowe warunki pracy
  • miły bezkonfliktowy zespół
Oferujemy:
  • oferujemy pracę z systemem wdrożenia i szkoleń stanowiskowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

Aplikuj, jeśli:​ posiadasz doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej , umiesz dobrze organizować swoją pracę , posiadasz dobrze rozwinięte zdolności analityczne , potrafisz pracować w dynamicznym środowisku, znasz i potrafisz korzystać z Excela w stopniu co najmniej podstawowym, doświadczenie w obszarze...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku wspólnym Zarządzanie skrzynką email dedykowaną...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku wspólnym Zarządzanie skrzynką email dedykowaną...

Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców obsługa systemów i aplikacji nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy obsługa urządzeń biurowych sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach Wymagania: znajomość obsługi komputera (MS Office, Excel,...

Office Support z językiem angielskim

Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców Obsługa systemów i aplikacji Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy Obsługa urządzeń biurowych Sporządzanie zamówień Wsparcie administracyjne Drobne prace fizyczne, np. przy ustawianiu/konfiguracji sal do konkretnych spotkań...