Praca: Pracownik Kancelarii - Specjalista EOD


Ogłoszenie numer: 9643519, z dnia 2025-04-07

Firma MAG Dystrybucja jest firmą handlową istniejącą na polskim rynku od 1995 roku. Od momentu rozpoczęcia działalności priorytetem jest konstruowanie najlepszych ofert na towary wiodących producentów w Polsce jak Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Carlsberg, Żywiec Zdrój, CEDC, Stock, Coca-Cola i innych, co w połączeniu z profesjonalną obsługą klienta i fachowością w realizacji dostaw powoduje, że jest cenionym partnerem rynku FMCG. Priorytetem firmy MAG Dystrybucja jest budowanie trwałych relacji z Klientami ale również z Pracownikami, doceniając potencjał który wnoszą swoim zaangażowaniem.

Pracownik Kancelarii - Specjalista EOD

Miejsce pracy: Olsztyn, ul. Sprzętowa 2

 

Opis stanowiska

  • dygitalizacja dokumentów wpływających do firmy z zewnątrz, dbanie o ich prawidłowy obieg (faktury kosztowe, umowy, pisma, projekty itp),
  • inicjowanie księgowania dokumentów kosztowych, wstępna kwalifikacja (wskazywanie MPK oraz opisów analitycznych) przekierowywanie do zatwierdzenia przez właściwe osoby,
  • bieżący monitoring dokumentów oczekujących w obiegu na wymagane akceptacje w celu zapewnienia terminowości płatności i księgowań,
  • prawidłowe archiwizowanie dokumentów,
  • obsługa przesyłek biurowych kurierskich i pocztowych,
  • współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa.

Wymagania

  • umiejętność pracy w programie klasy ERP (atutem będzie znajomość programu Comarch CDN XL oraz doświadczenie w pracy z elektronicznym obiegiem dokumentów),
  • obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka),
  • znajomość oprogramowania Ms Office,
  • wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • komunikatywność i cierpliwość,
  • wysoka kultura osobista,
  • skrupulatność i precyzja.

Oferujemy

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • szkolenia korespondujące z wykonywanymi zadaniami,
  • interesującą pracę, z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi IT,
  • bogaty pakiet ubezpieczenia medycznego i sportowego (Medicover i Medicover Sport).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy asystent

- wykonywanie czynności kontrolnych, sporządzanie dokumentacji pokontrolnej, nadzór nad zachorowalnością na choroby zakaźne i prowadzenie statystyk, nadzór nad realizowaniem obowiązkowych szczepień ochronnych, pobieranie próbek do badań bakteriologicznych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Kierownik/kierowniczka zespołu administracji

1. Administracja środkami trwałymi, realizacja całokształtu spraw gospodarczych Teatru oraz realizacja zadań w zakresie przygotowania o przeprowadzenia inwestycji i nadzór nad remontami.2. W zakresie inwestycji i remontów:- ustalanie potrzeb dotyczacych inwestycji, modernizacji i remontów i opracowywanie w tym zakresie planpow,-...

Kierownik gospodarczy

Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.Zastrzega się, że po zapoznaniu z przesłanymi aplikacjami, na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni kandydaci wybrani spośród wszystkich spełniających warunki. Wymagania konieczne: Zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: wyższe (w...

Asystent Zarządu

Zakres obowiązków: Wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, e-mail, telefon) Prowadzenie dokumentacji oraz archiwizacja Koordynowanie kalendarza spotkań Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Wsparcie w zakresie kadr i HR, w tym: Prowadzenie...

Ekspert ds. administracji

Ustalenie miesięcznych harmonogramów zakupów dla potrzeb Inspektoratu, w szczególności w zakresie sprzętu technicznego, wyposażenia, materiałów biurowych oraz sporządzanie łącznych zapotrzebowań oraz ich realizacja. Prowadzenie gospodarki mandatowej, prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej środków trwałych,...