Praca: Pracownik obsługi biurowej wydziale gospodarki nieruchomościami


Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracownik obsługi biurowej wydziale gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Słupsk
Numer: StPr/25/1614
OBOWIĄZKI:
kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika Wydziału,rejestrowanie wybranych rodzajów dokumentów w wyodrębnionych rejestrach,obsługa urządzeń biurowyc tj. komputera, skanera, kserokopiarki,dopinanie dokumentów do teczek spraw wg wskazania pracownika merytorycznego,pomoc pracownikom merytorycznym w sporządzaniu różnego rodzaju raportów, sprawozdań, wykazów, tabel i zestawień,odbieranie połaczeń telefonicznych i kierowanie ich do odpowednich pracowników merytorycznych,porządkowanie, przygotowanie dokumentów do archiwizacji,pomoc pracownikom merytorycznym przy pracach polegających na kopertowaniu, wysyłaniu, odbieraniu korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Wydziału
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Słupsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Będziesz odpowiedzialny/a za:​ bieżące archiwizowanie dokumentacji medycznej, skanowanie dokumentacji medycznej, przygotowywanie i wydawanie historii chorób do Centrów Medycznych, nadzór nad przepływem dokumentacji medycznej. Jesteś idealnym kandydatem, jeśli​: lubisz pracę z dokumentami , znajomość j. polski na bardzo...

Specjalista ds. administracyjnych

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu oraz bezpośrednie wsparcie administracyjne Zarządu, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji w Spółce, prowadzenie terminarza spotkań oraz organizacja i obsługa spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, przygotowywanie pism, notatek,...

Pomocnik administracyjny w Wydziale Budżetowo-Finansowym

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu księgowego. Archiwizacja dokumentacji. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia...

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu telefoniczna obsługa Klientów przyjmowanie towaru na stan magazynu zamawianie towaru od dostawców Oczekiwania: dyspozycyjność - praca w systemie 3- zmianowym (6-14, 10-18, 14-22 )...

Asystent / Asystentka Działu Zakupów

CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw, opisywanie faktur itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem przygotowywanie zestawień i raportów inne...