Praca: Pracownik obsługi biurowej


Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/24/1218
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z programem stażu, obowiązkami, uprawnieniami, przepisami bhp i ppoż. Zapoznanie z regulaminem pracy, strukturą organizacyjną, systemem obiegu dokumentów, zasadami naboru pracowników, obsługi klientów, z przepisami dot. tajemnicy skarbowej. Poznanie zasad redagowania pism wysyłanych z urzędu. Wykonywanie czynności biurowych, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie rejestrów, kserowanie dokumentów, wpinanie i segregowanie dokumentów. Wykonywanie czynności związanych z archiwizowaniem dokumentów. Ewidencjonowanie dokumentów w systemie informatycznym. Zapoznanie z zasadami przyjmowania dokumentów podatkowych. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie realizacji zadań. Godz. 7-15. Alg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Stażysta / Stażystka w Dziale Technicznym

Do Twoich zadań należeć będzie: Wykonywanie czynności związanych z obsługą administracyjną procesu sprawdzania kwalifikacji, przedłużania ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych operatorów i konserwatorów urządzeń technicznych. Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji. Nasze potrzeby: Zgłoszenia...

Stażysta / Stażystka w Dziale Administracyjno-Finansowym

Do Twoich zadań należeć będzie: Porządkowanie dokumentacji archiwalnej. Przyjmowanie, opisywanie i klasyfikacja dokumentacji. Przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji. Udostępnianie przechowywanej dokumentacji. Przygotowywanie i przekazywanie archiwalnych materiałów do archiwum. Koordynacja czynności związanych...

Asystent / Asystentka ds. Obiegu i Archiwizacji Dokumentacji Personalnej

Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie; Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku bądź...

Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

referenta / specjalisty w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem...

Referent ds. administracyjno-finansowych

Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji technicznej. Obsługa klienta. Praca na...