Praca: Pracownik Obsługi PSZOK


Ogłoszenie numer: 10303220, z dnia 2025-10-08

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Obsługi PSZOK

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i nadzorowanie selektywnie zebranych odpadów od mieszkańców zgodnie z regulaminem i katalogiem odpadów.
  • Ważenie i identyfikacja dostarczonych odpadów.
  • Prowadzenie dokumentacji przyjęć.
  • Udzielanie informacji o prawidłowej segregacji oraz wskazywanie miejsca rozładunku.
  • Dbanie o porządek na terenie PSZOK.
  • Przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ.

Wymagania

  • Podstawowa znajomość obsługi komputera.
  • Komunikatywność i kultura osobista.
  • Gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym (pon.–pt. oraz soboty).

Oferujemy

  • Umowę o pracę w stabilnej firmie.
  • Grupowe ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach.
  • Dofinansowaną kartę Multisport.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...