Praca: Pracownik recepcji hotelowej


Mercure Gdynia Centrum

Pracownik recepcji hotelowej
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: R/0625/MGC
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna i serdeczna obsługa gości
  • Dbanie o komfort i satysfakcję klientów
  • Indywidualne podejście do potrzeb gości i szybkie reagowanie na ich oczekiwania
  • Współpraca z zespołem, aby zapewnić najwyższy standard usług
Wymagania:
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
  • Samodzielność, zaangażowanie i chęć podejmowania inicjatywy
  • Dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego w mowie i piśmie
  • Otwartość na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności
  • Gotowość do pracy na terenie Polski
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjny system premiowy oraz dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku)
  • Preferencyjne ceny na pobyty w sieci hoteli
  • Spotkania integracyjne i możliwość awansu
  • Obiady pracownicze oraz program poleceń z nagrodami finansowymi
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...