Praca: Pracownik recepcji (K/M)


GEODIS to światowy lider w dziedzinie transportu i logistyki, od ponad 100 lat wspiera Klientów, oferując szeroki wachlarz rozwiązań transportowo-logistycznych. Wizja GEODIS to partnerstwo na rzecz rozwoju Klientów. Osiągamy to poprzez sprawdzone specjalistyczne doświadczenie w pięciu wzajemnie uzupełniających się liniach działalności: Supply Chain Optimization, Freight Forwarding, Contract Logistics, Distribution & Express oraz Road Transport. Jesteśmy obecni w 120 krajach, zatrudniając około 41 000 pracowników. W Polsce dynamicznie rozwijamy swoją działalność, zatrudniając ponad 300 pracowników w 8 lokalizacjach.  
Pracownik recepcji (K/M)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu 17b
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa, profesjonalna obsługa recepcji
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, kontakt z kurierami)
  • Wsparcie organizacji podróży służbowych
  • Dbanie o wizerunek firmy, wygląd recepcji, estetykę i porządek w biurze
  • Archiwizacja dokumentów
  • Praca w biurze w godzinach 12:00- 17:00 lub 13- 17:00
Wymagania:
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku, mile widziane
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, systematyczność, dokładność, sumienność
  • Mile widziani studenci kierunków: logistyka, transport, ekonomia, administracja
Oferujemy:
  • Umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzinowym
  • Ciekawą pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie z kapitałem francuskim
  • Szerokie możliwości rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Przyjazną atmosferę opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku
  • Pracę w zgranym, dynamicznym i motywującym do rozwoju Zespole
  • Przyjazny proces rekrutacji i adaptacji nowych pracowników
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....