Praca: Pracownik Recepcji / Specjalista ds. obsługi klienta


Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownik Recepcji / Specjalista ds. obsługi klienta
Na tym stanowisku będziesz:
  • witać klientów i dbać, by czuli się zaopiekowani od wejścia
  • odbierać telefony i łączyć rozmowy z odpowiednimi działami
  • organizować wizyty serwisowe i wspierać klientów na każdym etapie
  • przedstawiać dodatkowe usługi (np. wypożyczenie auta czy ubezpieczenia)
  • przygotowywać proste zestawienia i raporty dla zespołu
Czego oczekujemy?
  • energii i entuzjazmu
  • dobrej organizacji i podzielności uwagi
  • znajomości MS Office i prawa jazdy kat. B
  • mile widziana pasja do aut (ale nie obowiązkowa!)
Co dostajesz w zamian?
  • elastyczna forma zatrudnienia (UoP lub B2B)
  • możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego
  • benefity do wyboru: karta sportowa, ubezpieczenie, rabaty, imprezy, wyjazdy
  • system szkoleń i ciekawych projektów
  • komfortowe warunki pracy (tak, kawa z mleczną pianką też jest!)
Prosimy o dopisanie na CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))

ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODPOWIEDZI TYLKO NA WYBRANE OFERTY.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Recepcji / Specjalista ds. obsługi klienta

Na tym stanowisku będziesz: witać klientów i dbać, by czuli się zaopiekowani od wejścia odbierać telefony i łączyć rozmowy z odpowiednimi działami organizować wizyty serwisowe i wspierać klientów na każdym etapie przedstawiać dodatkowe usługi (np. wypożyczenie auta czy ubezpieczenia) przygotowywać proste zestawienia i...

Specjalista ds. Administracyjnych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów Współpracę i wsparcie wszystkich działów w organizacji Kontakt z...

Asystent Zastępcy Dyrektora

ZADANIA: Bezpośrednie wspieranie zarządu i kierownictwa Realizacja poleceń przełożonych, wsparcie w codziennych zadaniach Utrzymywanie komunikacji i przepływu informacji w organizacji Koordynowanie dokumentacji, przygotowywanie raportów Zarządzanie korespondencją, organizowanie delegacji i spotkań WYMAGANIA: Wykształcenie...

Asystent / Asystentka do działu Finansowego

Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektroniczny obieg dokumentów Obsługa dokumentacji leasingowej i faktoringu Współpraca z...

Menedżer obiektu

Zarządzanie usługami utrzymania czystości i technicznymi w biurze Kontrola finansów i podejmowanie decyzji strategicznych Optymalizacja kosztów i poprawa jakości usług Nadzór nad dokumentacją i wewnętrznymi procedurami Kontrola nad zespołem pracowniczym, zarówno dziennym, jak i popołudniowym Rozwój biznesu przez wycenę i...