Praca: Pracownik recepcji z językiem angielskim


Ogłoszenie numer: 9930964, z dnia 2025-06-12

Klient portalu Praca.pl

Pracownik recepcji z językiem angielskim

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie recepcją, w tym witanie gości, obsługa telefoniczna, dbanie o wizerunek firmy.
  • Rejestracja korespondencji, współpraca z kurierami, monitorowanie zapasów biurowych.
  • Obsługa zamówień oraz zarządzanie kartami dostępu.
  • Wspieranie działań administracyjnych zespołu.

Wymagania

  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2).
  • Wykształcenie w zakresie usług koordynacji hotelu/recepcji.
  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku.
  • Praca od poniedziałku do piątku w zróżnicowanym zespole.
  • Możliwość rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...