Praca: Pracownik Recepcji


HRBC Group jest miejscem gdzie skutecznie realizujemy projekty rekrutacyjne dla polskich i zagranicznych przedsiębiorców. Jeśli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy – nasza oferta jest dla Ciebie.

Aktualnie dla naszego klienta – międzynarodowej firmy farmaceutycznej, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Pracownik Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota, okolice Dworca Zachodniego

Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego



Twoje główne zadania:
  • Obsługa gości oraz klientów, udzielanie informacji o obiekcie, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub produktów oferowanych przez firmę.
  • Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych.
  • Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa kurierska.
  • Obsługa systemów: rejestrowanie faktur, umów oraz innych dokumentów, tworzenie oraz aktualizowanie raportów.
  • Obsługa spotkań konferencyjnych: rezerwacja oraz przygotowanie sal, obsługa gości, przygotowanie materiałów marketingowych.
  • Zarządzanie informacjami: aktualizacja wewnętrznych baz, awizacje parkingowe, zgłaszanie usterek, utrzymywanie porządku w przestrzeni recepcji.
  • Wsparcie administracyjne: pomoc w przygotowywaniu dokumentów, archiwizacja, obsługa biurowa, wsparcie dla innych działów firmy.
  • Rozwiązywanie problemów: reagowanie na skargi i reklamacje, rozwiązywanie problemów klientów, udzielanie pomocy w sytuacjach awaryjnych.
  • Zamawianie materiałów spożywczych, biurowych, gospodarczych, eksploatacyjnych, dbanie o wizualny wygląd biura
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • Podsiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Nie boisz się liczb, tabelek i pracy z ludźmi.
  • Jesteś komunikatywną i energiczną osobą, która reprezentuje proaktywną postawę.
  • Posiadasz wysoką kulturę osobistą.
  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i dokładną.
  • Znasz język angielski komunikatywnie – B1.
Gwarantujemy Ci:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze połowy etatu – praca w godzinach biurowych (9-17, od poniedziałku do piątku).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Pakiet benefitów takich jak: prywatna opieka medyczna, karta lunchowa, prywatne ubezpieczenie, kartę sportową.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy.
  • Pracę na samodzielnym stanowisku umożliwiającym rozwój zawodowy.
Klauzula informacyjna
  • Administratorem danych osobowych jest HRBC Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ślusarskiej 6/3, 30-710 w Krakowie. Dane kontaktowe Administratora, w tym dane Inspektora Ochrony Danych, dostępne są pod adresem interimax.com.
  • Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem iodo@hrbcgroup.eu.
  • Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacyjnego w oparciu o wyrażoną przez Państwa zgodę (art. 6.1.a RODO).
  • Dane osobowe mogą być udostępniane pracodawcom w celu zatrudnienia lub realizacji dalszych etapów rekrutacji zgodnie z celem przetwarzania. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi serwisowe, doradcze, konsultacyjne, serwisowi IT i dostawcom usług hostingu.
  • Dane osobowe będą przetwarzane, aż do momentu wycofania udzielonej zgody.
  • Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • W przypadku wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie przy czym wycofanie tej zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Informujemy także, że podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Brak wyrażenia zgody będzie uniemożliwiał wzięcie udziału w rekrutacji.

  • Zgoda na udział w przyszłych rekrutacjach: Wyrażam zgodę dla HRBC Group Sp. z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych i przedstawiania ofert pracy. - obowiązkowaZgoda marketingowa: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez HRBC Group sp. z o. o. informacji o charakterze marketingowym poprzez udostępnione przeze mnie kanały kontaktu. - nieobowiązkowa.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami wodociągowo-kanalizacyjnymi, a...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu / Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie administracyjne Zarządu oraz Biura Inżyniera Kontraktu. Poszukujemy osoby skrupulatnej, dobrze zorganizowanej i komunikatywnej, gotowej do pracy w zróżnicowanym środowisku projektowym. Obsługa korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i...

Bibliotekarz

Warunki zatrudnienia: umowa o pracę (zarobki od 5000 zł 5500 zł brutto), praca także w weekendy. Wymagania: wykształcenie: wyższe kierunkowe, obsługa komputera, znajomość pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, komunikatywność, kreatywność, sumienność. Wymagane dokumenty: CV...

Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka

Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa użytkowników biblioteki, opracowywanie i katalogowanie księgozbioru biblioteki, prowadzenie dokumentacji bibliotecznej, organizacja oraz prowadzenie szkoleń bibliotecznych, gromadzenie dorobku naukowego uczelni. Poszukiwane kompetencje: wykształcenie wyższe lub w trakcie...