Praca: Pracownik recepcji


Renata Januszewska
Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Chęciny
Numer: StPr/25/1346
OBOWIĄZKI:
przyjmowanie rezerwacji, obsługa gości, dbanie o czystość w pokojach hotelowych, na recepcji i wokół obiektu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: cierpliwość,dokładność,dobra organizacja pracy,chęć zdobywania wiedzy,mobilność
Uprawnienia: komunikatywność,pracowitość


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chęciny


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

APLIKUJ TERAZ

Kasjer

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja zamówień sprzedażowych z uwzględnieniem efektywności działań Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej Dbanie o prawidłowy obieg towaru i rozliczanie gotówki Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami i...

Specjalista ds. administracyjnych

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu, Zarządzanie...

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Fakturzystka / Fakturzysta

Kompleksowe przygotowanie i wystawianie dokumentów księgowych i magazynowych (Faktury VAT, WZ, MM, PZ). Aktywna i biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office). Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym. Ważna książeczka sanepidowska. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku. Gotowość do...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO Utrzymywanie kontaktów z...