Praca: Pracownik sekretariatu


Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji oraz kontaktów telefonicznych
  • Organizacja spotkań i bieżące wsparcie administracyjne
  • Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o aprowizację
  • Sporządzanie zestawień i raportów według ustalonego schematu
  • Uporządkowane prowadzenie dokumentacji i kalendarza biura
Wymagania:
  • Minimum 15 lat doświadczenia w pracy biurowej (również mile widziane osoby na emeryturze)
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność sprawnej komunikacji telefonicznej
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i systematyczność
Oferujemy:
  • Pracę w kameralnym środowisku bez korporacyjnych struktur
  • Wzrost wynagrodzenia wraz z nabywaniem znajomości procesów
  • Możliwość rozwoju: awans na asystenta/kę zarządu lub praca w dziale handlowym (dodatkowe premie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...