Praca: Pracownik w sekretariacie wydziału


SĄD REJONOWY W GLIWICACH
Pracownik w sekretariacie wydziału
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1766
OBOWIĄZKI:
KONKURS OKDR.1101.26.2025, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl;Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości Wydziału,2. wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym,3. protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, 4. sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw,5. obsługa urządzeń biurowych,6. dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, 7. archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum,8. wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: punktualność, kreatywność
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : zdolności analityczne, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność redagowania pism, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista.[Inne] : Kandydować może osoba, która:1.ma pełną zdolność do czynności prawnych,2.posiada nieposzlakowaną opinię,3.nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,4.przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5.posiada wykształcenie średnie oraz ma zdany egzamin maturalny lub wykształcenie wyższe,

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Opis stanowiska prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych przygotowywanie i rejestrowanie dokumentów kadrowych, w tym umów, aneksów, wypowiedzeń i zaświadczeń obsługa ewidencji czasu pracy, w tym urlopów, nadgodzin i zwolnień lekarskich aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym i D365 odbieranie i...

Specjalista ds. Kadr i Administracji

Zakres obowiązków Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników tymczasowych, Przygotowywanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, zaświadczenia), Obsługa ewidencji czasu pracy ( w tym: urlopy, nadgodziny, zwolnienia lekarskie ), Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...