Praca: Recepcjonista (K/M)


Mercure Gdynia Centrum

Recepcjonista (K/M)
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: R/0625/MGC
Twoja misja

W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.

Nasze oczekiwania
  • Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
  • Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
  • Uśmiech na twarzy drugiej osoby jest Twoją osobistą satysfakcją
  • Potrafisz wczuć się w sytuację gościa/klienta i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • Znasz język polski oraz angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Chcesz się rozwijać
  • Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Nasza oferta
  • Stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
  • Premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
  • Spotkania integracyjne
  • Obiady pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
  • Program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...