Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza


Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje

Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:

Recepcjonista / Recepcjonistka – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza
Miejsce pracy: Gdynia

Stanowisko: Recepcjonista/ka – Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza

Wymiar czasu pracy: 2 etaty

Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza

 

Opis stanowiska:
  • profesjonalna obsługa gości hotelowych
  • prowadzenie rozliczenia finansowego pobytu gościa
  • kompleksowe informowanie o warunkach pobytu
  • współpraca z innymi działami
Wymagania kwalifikacyjne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe:
  • wykształcenie min. średnie (mile widziane: hotelarsko-turystyczne)
  • zorientowanie na potrzeby gości, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
  • znajomość programów MS Office
  • mile widziana znajomość programu DM Plaza lub innych programów hotelarskich
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • gotowość do pracy zmianowej (7:00-19:00; 19:00-07:00)

Przewidywana data zatrudnienia: Wrzesień 2025 r.


Pracodawca oferuje:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
    • dofinansowanie zajęć sportowych
    • dofinansowanie wypoczynku
    • dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola
    • bony świąteczne dla dzieci
    • korzystny pakiet medyczny
    • grupowe ubezpieczenie na życie
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków: wystawianie i obsługa faktur, przygotowywanie dokumentacji księgowej i kadrowej dla zewnętrznej księgowości, obsługa urządzeń biurowych (drukarki, skanery, centrala telefoniczna itp.), archiwizowanie i ewidencja dokumentów, organizacja pracy biura i obiegu dokumentów, kontakt z kontrahentami i instytucjami,...

Specjalista ds. administracji i legalizacji

Informacje: Tryb pracy: Stacjonarna Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar etatu: Pełen etat Wynagrodzenie: 4800,00-8000,00 brutto/miesiąc Obowiązki prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce pozyskiwanie, przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów legalizujących zatrudnienie cudzoziemców...

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...