Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


Ogłoszenie numer: 10006705, z dnia 2025-07-06

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista / Recepcjonistka

Miejsce pracy: Opole

 

Opis stanowiska

  • Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości i obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy.
  • Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze.
  • Obsługa centrali telefonicznej oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Współpraca z dostawcami, w tym firmami kurierskimi.
  • Administracja kartami dostępu do biura.
  • Organizacja spotkań wewnętrznych: rezerwacje i przygotowanie sal konferencyjnych.
  • Współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym i ochroną.
  • Zarządzanie rezerwacjami sal, biurek i miejsc parkingowych.
  • Wykonywanie innych prac administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura.

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Podzielność uwagi i umiejętność organizacji czasu pracy.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, płci i z niepełnosprawnościami.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-17.00, z możliwością pełnienia zastępstw.
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia.
  • Wdrożenie stanowiskowe i możliwość zdobycia doświadczenia.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie.
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy.
  • Możliwość darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse i inne).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Pracownik biurowy/marketingowiec

Utrzymywanie relacji z klientem w j. angielskim, przygotowanie ofert handlowych w języku angielskim, pozyskiwanie nowych klientów, uzupełnianie dokumentów, udział w targach międzynarodowych, tworzenie prezentacji multimedialnych i graficznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - C1 -...

Fakturzystka/ fakturzysta

Wystawianie faktur: Generowanie faktur w systemie komputerowym na podstawie danych od kontrahentów. Weryfikacja faktur: Sprawdzanie poprawności danych na fakturach i ewentualne korygowanie błędów. Wprowadzanie faktur do systemu: Rejestrowanie faktur w systemie księgowym firmy. Archiwizacja dokumentów: Przechowywanie dokumentów...