Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


Ogłoszenie numer: 10051111, z dnia 2025-07-08

Recepcjonista / Recepcjonistka

Miejsce pracy: Elbląg

Nr Ref.: StPr/25/0967

 

Opis stanowiska

  • Praca na recepcji w hotelu Godziny pracy - do uzgodnienia wg grafiku (również zmiany nocne)
  • Miejsce pracy: Hotel Żuławy w Elblągu
  • Jest również możliwość pracy na umowę zlecenie
  • Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od rodzaju umowy 4666 zł brutto miesięcznie / 30,50 zł brutto za godzinę

Wymagania

Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
  • Wykształcenie min. średnie (każde) Mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku Wymagana dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Elbląg
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
  • Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie do uzgodnienia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...