Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


People make places
Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska

O nas

ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.

www.pl.issworld.com

Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe, spożywcze, wizytówki, pieczątki, catering).
  • Organizacja i utrzymanie porządku w przestrzeniach wspólnych (sale spotkań, ekspresy do kawy).
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi (techniczny, sprzątający, „Złota Rączka”) – zgłaszanie usterek i awarii.
  • Obsługa recepcyjna zgodnie z wewnętrznymi procedurami Banku.
  • Organizacja podróży służbowych i spotkań (rezerwacje hoteli, biletów, taksówek, restauracji).
  • Bieżące wsparcie administracyjne dyrektora pionu i jego zespołu.
  • Realizacja dodatkowych zadań organizacyjnych i zakupowych na potrzeby kadry zarządzającej.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom C1).
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność efektywnej współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji.
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
  • Proaktywność, samodzielność, odpowiedzialność i dynamika w działaniu.
Oferujemy:
  • Pracę od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 7:00-17:00​
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z wielu dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Witanie i obsługa pracowników i gości przychodzących do firmy Zgłaszanie zwróconych kart do blokady Wydawanie kart...

Specjalista ds. rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie wykazu Klientów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących rozliczenia Klientów Przygotowywanie specyfikacji do faktur za...

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur Wystawianie faktur oraz...

Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów Przygotowywanie spotkań i udział w nich Wykonywanie dodatkowych zadań...

Maps Reporting Specialist with Slovenian

What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and...