Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


People make places
Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.

Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.

www.pl.issworld.com

Zakres działań:

  • Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
  • Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze
  • Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy, m.in. z firmami kurierskimi
  • Administracja kartami dostępu do biura
  • Obsługa spotkań wewnętrznych (rezerwacje i przygotowywanie sal konferencyjnych)
  • Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych
  • Współpraca z zarządcami budynku, serwisem technicznym, ochroną
  • Zarządzanie rezerwacjami sal/biurek/miejsc parkingowych
  • Inne prace administracyjne związane z funkcjonowaniem biura

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -16:00
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • Wdrożenie stanowiskowe
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...