Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy:
Bielsko-Biała, ul. Teodora Tomasza Jeża 8​
Twoje zadania: 
  • dbanie o doświadczenia pacjenta 
  • rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, 
  • promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych,
  • obsługa kasy fiskalnej,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych. 
Dołącz do nas jeśli: 
  • lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, 
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (ok. 30% naszych pacjentów jest anglojęzycznych), 
  • masz doświadczenie w obsłudze pacjenta lub klienta, 
  • posiadasz umiejętności sprzedażowe, 
  • lubisz pracować na jasno określonych celach, 
  • jesteś osobą odpowiedzialną, podejmującą inicjatywę i dobrze organizującą własną pracę. 

Chcemy Cię poznać! 

Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz: 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu,
  • pracę w systemie zmianowym – możesz dopasować grafik do swoich potrzeb   
  • codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera, 
  • możliwość zdobycia cennego, zawodowego doświadczenia, które wyróżni Twoje CV w przyszłości, 
  • benefity: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, darmowe wejście na siłownię 2 razy w tygodniu, dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe), grupowe ubezpieczenie NNW i inne. 
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. kontroli jakości i ochrony środowiska

Zadania: Przeprowadzanie oceny jakościowej produktów Prowadzenie dokumentacji związanej z jakością ISO 9001 Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska ISO 14001 Sporządzanie raportów i sprawozdań jakościowych i środowiskowych Uczestnictwo w audytach wewnętrznych i kontrolach jednostek zewnętrznych Wymagania:...

Asystent do spraw księgowości

rozmowy z Klientami i przekazywanie informacji wysyłanie korespondencji pomoc w realizacji zadań administratora biura sporządzenie dokumentów i ich sprawdzanie wykształcenie pomaturalne / policealne podstawowa obsługa komputera podstawowa znajomość obsługi urządzeń biurowych dokładność, punktualność, szczerość chęć do...

Koordynatorka Biura i Wsparcia Zarządu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za: Wsparcie Zarządu i obsługa biura: Bieżące asystowanie Prezesowi i koordynowanie jego spraw służbowych, Obsługa sekretariatu oraz organizacja obiegu informacji w firmie, Zapewnienie ciągłości i standardów działania biura – również podczas nieobecności Zarządu. Zarządzanie...

Asystent ds. Gospodarki Materiałowej

Przygotowywanie zamówień oraz nadzorowanie ich realizacji pod względem jakości i terminowości Przyjmowanie materiałów na stan magazynowy Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami Współpraca z zespołem medycznym Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista Entuzjazm, dobra organizacja pracy oraz dokładność...

Pracownik administracyjno - biurowy

Zakres obowiązków: Zarządzanie zapasami artykułów biurowych i spożywczych, Koordynacja obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, Utrzymanie porządku i organizacji przestrzeni biurowej, Kontakt z firmami zewnętrznymi i dostawcami, Wsparcie administracyjne zespołów i zarządzanie flotą pojazdów służbowych. Wymagania: Dobra...