Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy:
Warszawa, ul. Różana 8/10

Twoje zadania: 

  • dbanie o doświadczenia pacjenta,
  • rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, 
  • promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych,
  • obsługa kasy fiskalnej,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych. 
Dołącz do nas jeśli: 
  • lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, 
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (ok. 30% naszych pacjentów jest anglojęzycznych), 
  • masz doświadczenie w obsłudze pacjenta lub klienta, 
  • posiadasz umiejętności sprzedażowe, 
  • lubisz pracować na jasno określonych celach, 
  • jesteś osobą odpowiedzialną, podejmującą inicjatywę i dobrze organizującą własną pracę. 

Chcemy Cię poznać ! 

Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz: 
  • zatrudnienie w oparciu umowę zlecenie
  • pracę w systemie zmianowym – możesz dopasować grafik do swoich potrzeb   
  • codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera, 
  • możliwość zdobycia cennego, zawodowego doświadczenia, które wyróżni Twoje CV w przyszłości. 
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...