Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


People make places
Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa, Wola

O nas

ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.


Nasz zespół to ludzie pełni pasji i zaangażowania, którzy każdego dnia dążą do osiągania ambitnych celów. Jeśli jesteś gotów/a na wyzwania i chcesz być częścią naszej wizji – czekamy właśnie na Ciebie!

Zakres działań:
  • Obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych
  • Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji oraz nadawanie przesyłek
  • Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy
  • Reagowanie na bieżące potrzeby biura (np. wsparcie eventów)
  • Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych materiałów biurowych oraz wymiana zapasów w razie potrzeby
  • Dbanie o obszar recepcji i organizacja pracy własnej
  • Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów oraz dbałość o przepływ informacji
  • Godne reprezentowanie wizerunku ISS, poprzez właściwe zachowanie wobec przedstawicieli klientów, współpracowników i  przełożonych
  • Praca z systemem zgłoszeniowym FMS lub innym dedykowanym
  • Rejestracja gości i wydawanie identyfikatorów wraz z prowadzeniem ewidencji
  • Zarządzanie rezerwacjami oraz zamawianie cateringu zewnętrznego
  • Zarządzanie i prowadzenie rejestracji przypisanych szafek do pracowników
  • Współpraca z innymi działami, w tym z działem IT
  • Opieka nad print room: uzupełnianie papieru/ zamawianie tonerów
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Podzielność uwagi
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • Pracę w zróżnicowanym zespole, w którym są osoby o różnym wieku, różnej płci i z niepełnosprawnościami.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 10-18 (zgodnie z grafikiem)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • Wdrożenie stanowiskowe
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji z j. angielskim (również z orzeczeniem)

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z kurierami Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze Bieżące monitorowanie i...

Pracownik administracyjno-biurowy w kancelarii firmy

Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji w tym Prowadzenie ewidencji dokumentów firmowych. Weryfikacja poprawności dokumentów i ich archiwizacja. Przygotowywanie oraz redagowanie pism urzędowych i firmowych. Organizacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy. Kontakt z klientami i partnerami firmy: Udzielanie podstawowych informacji...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie dobrze znasz i obsługujesz programy Excel i Word posiadasz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych i rozliczeń

Twój dzień pracy będzie składał się z: obsługi systemu informatycznego funkcjonującego w Spółce fakturowania raportowania prowadzenia dokumentacji obsługi klienta na podstawie otrzymanych zamówień Szukamy Ciebie jeśli: posiadasz wykształcenie min. średnie dobrze znasz i obsługujesz programy Excel i Word posiadasz...

Specjalista ds. Obsługi Zarządu

Obowiązki na stanowisku: Bieżąca obsługa Sekretariatu Zarządu Spółki w tym weryfikacja dokumentów przekazywanych do Zarządu Spółki. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów (pism, raportów, prezentacji, itp.) na potrzeby Zarządu Spółki. Bieżąca obsługa oraz nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek....