Praca: Recepcjonista


SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE W KRAKOWIE
Recepcjonista
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/2985
OBOWIĄZKI:
Obsługa turystów schroniska, przyjmowanie płatności za nocleg, udzielanie informacji turystycznej. Umowa zlecenie-dyżury w czasie okresu urlopowego, a później doraźnie w razie potrzeby, system zmianowy-praca w nocy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Recepcjonista
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejetność obsługi komputera
Uprawnienia: sumienność
Uprawnienia: obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 32,00 PLN


Opis wynagrodzenia:

32 zł/h

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...