Praca: Recepcjonista


Ogłoszenie numer: 9985630, z dnia 2025-06-28

Klient portalu Praca.pl

Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów
  • Zarządzanie komunikacją: obsługa telefonów, e-maili, korespondencji
  • Koordynacja usług sprzątania i obsługa kurierów
  • Organizacja zgłoszeń technicznych i cateringów
  • Planowanie spotkań, zarządzanie zamówieniami biurowymi i karty dostępu

Wymagania

  • Biegła znajomość angielskiego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku preferowane
  • Znajomość MS Office, umiejętność pracy zespołowej, wysokie zdolności organizacyjne

Oferujemy

  • Wdrożenie oraz stabilne zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • Przyjazne środowisko pracy, szansa na rozwój zawodowy
  • Regularne wynagrodzenie i dodatkowe benefity (ubezpieczenie, wsparcie doradcze)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...