Praca: Recepcjonista/ka


Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Recepcjonista/ka
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0519
OBOWIĄZKI:
meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie paragonów i faktur, oferowanie, przyjmowanie i obsługa zapytań rezerwacyjnych, odbieranie telefonów, odpowiadanie na maile, obsługa programu operacyjnego oraz CHANNEL, MANAGERA, praca w godzinach: 7.00-15.00, 14.00-22.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa kasy fiskalnej
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu minimum B1

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

+premia uznaniowa (maksymalna kwota 500 zł.)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...