Praca: Recepcjonistka / Recepcjonista


Ogłoszenie numer: 10287914, z dnia 2025-10-08

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, do jednej ze Spółek wchodzących w skład Grupy w Polsce.

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach. Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

Dussmann Polska Sp. z o.o. zatrudni na stanowisko:
Recepcjonistka/a
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
 
Zachęcamy do aplikowania studentów/studentki
Praca w godzinach 7.00 - 19.00 w systemie zmianowym 2 na 2
 

Recepcjonistka / Recepcjonista

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie ewidencji gości,
  • Wydawanie kart i kluczy,
  • Obsługa klientów,
  • Kontakt z najemcami.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Mile widziany status studenta,
  • Chęć do podjęcia pracy na stałe,
  • Dyspozycyjność pracy od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym ,
  • Niekaralność,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie  podstawowym.

Oferujemy

  • Długotrwałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Wyposażenie we wszelkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • Zatrudnienie na umowę zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...