Praca: Recepcjonistka


Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Recepcjonistka
Miejsce pracy: Gryfino
Numer: StPr/24/0737
OBOWIĄZKI:
ZADANIA Z ZAKRESU ORGANIZACJI PRACY.I.Zapoznanie słuchaczki z strukturą organizacyjną gabinetu kosmetycznego:1) organizacją pracy w placówce,2) instrukcjami, regulaminami i przepisami bhp i ppoż.,3)uprawnieniami i odpowiedzialnością na poszczególnych stanowiskach pracy,4)zakresem czynności,5)zasadami współpracy w zespole.II.1) przeprowadzanie diagnozy kosmetycznej;2) udzielanie porad kosmetycznych;3)organizowanie i prowadzenie gabinetu kosmetycznego.Do podstawowych zadań recepcjonistki zaliczają się:bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z kurierami, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze, bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych, dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp., współpraca z zarządcami budynku i serwisem technicznym, dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, pełnienie funkcji asystenckich firmy, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i obsługa spotkań i konferencji, obsługa kasy i dokumentów kasowych. INNE ZADANIA :1) obsługa programów komputerowych do rejestracji klienta2) komputerowa karta klienta3) zapoznanie się ze specjalistycznym sprzętem niezbędnym do pracy ze stylizacją paznokci.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: podstawowe


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: gimnazjalne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gryfino


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla klientów Uczestnictwo w projektach​...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości. Wymagania: Praca na wysokości powyżej 3m, Prowadzenie...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie zużycia energii elektrycznej, Uzgadnianie...

Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

Wymagane kwalifikacje: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność szybkiego uczenia się, wysokie zdolności komunikacyjne, dokładność, terminowość, samodzielność, jak również...